• يکشنبه ١٧ دی ١٤٠٢-٠٨:٥١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٢٣٤
در کمیسیون مشترک صورت گرفت:

بررسی لایحه «مدل تشویقی اعتباری برای ارائه امتیاز و مشوق به شهروندان مشارکت جو و شهروندان کم‌برخوردار»

در جلسه مشترک کمیسیون‌های برنامه و بودجه و فرهنگی و اجتماعی لایحه «مدل تشویقی اعتباری برای ارائه امتیاز و مشوق به شهروندان مشارکت جو و شهروندان کم‌برخوردار» مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، جلسه کمیسیون مشترک برنامه و بودجه با فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با حضور محمد اخوندی رئیس کمیسیون بودجه، میثم مظفر، ناصر امانی و احمد صادقی اعضای کمیسیون، نرگس معدنی‌پور رئیس کمیسیون اجتماعی و احمد علوی عضو کمیسیون، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهرداری، محمدامین توکلی‌زاده معاون فرهنگی و اجتماعی، احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه و مشارکت اجتماعی، ایمان صادق‌زاده رئیس مرکز تهران هوشمند و سایر مدیران شهری برگزار شد.
در ابتدای این جلسه لایحه «مدل تشویقی اعتباری برای ارائه امتیاز و مشوق به شهروندان مشارکت جو و شهروندان کم‌برخوردار» مورد بررسی قرار گرفت. این لایحه به نقد گذاشته شد و هر یک از اعضای شورای شهر نکاتی را بیان کردند.
لایحه «مدل تشویقی اعتباری برای ارائه امتیاز و مشوق به شهروندان مشارکت جو و شهروندان کم‌برخوردار» از نظر اعضای دو کمیسیون مطابق با مصوبه‌ شورا نبود. علاوه بر این عنوان لایحه اشاره به یک مدل تشویقی دارد که در متن لایحه به این مدل اشاره نشده است. 
نهایتاً مقرر شد این لایحه برای بررسی بیشتر و اعمال نظرات کارشناسی به شهرداری بازگردد تا پس از اصلاح،  مجددا در کمیسیون مشترک بررسی شود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: